söndag 20 maj 2012

آری ٬٬ من دشمن اسلام هستم ....!



اگر نماینده اسلام محمد است ، من افتخار میکنم كه دشمن اسلامم

 
اگر اسلام یعنی یا روسری یا توسری، من دشمن اسلامم

 
اگر اسلام یعنی سنگسار، من دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی اعدام بچه ۱۵-۱۶ ساله، من دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی قتل عام ۱۳۶۷، من دشمن اسلامم

... اگر اسلام یعنی تجاوز در کهریزک، من دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی حرف یک آخوند بی سواد و بی لیاقت و خونخوار بر حرف عقلای جامعه

ارجح است، من دشمن اسلامم


اگر اسلام یعنی شکنجه در اوین، من دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی بهترین و شایسته ترین فرزندان این سرزمین را به بند کشیدن، من

دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی دختر ۹ ساله را میتوان عروس کرد، من دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی سر بریدن روشنفکران و نویسندگان، من دشمن اسلامم

اگر اسلام یعنی خدایی كه نشانش جنتی، مصباح هستند، من دشمن اسلامم

اگر این ها معنی اسلام است من دشمن اسلامم، به این دشمنی هم افتخار می‌کنم و از

اینکه با توهم مذهب باشم ننگ دارم. صد هزار سال جهنم رفتن به خاطر دشمنی با چنین

دینی را با کمال رضایت قبول میکنم.
آری ٬٬ من دشمن اسلام هستم ....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar