söndag 27 maj 2012

خرابکاری وزارت اطلاعات در سرویس فیس بوک



وزارت اطلاعات رژیم اسلامی اخیرا کوشش میکند در سرویس اینترنتی «فیس بوک» آی-دی های موازی با شخصیتهای «تندر» و «انجمن پادشاهی ایران» و یا حتی مخالفین دگراندیش آن بوجود آورد و از این طریق نخست به شناسایی مبارزین و مشتاقان پیوستن به «تندر» بپردازد و در صورت هشیاری داوطلبان، در ادامه کار مبارزین اخلال بوجود بیآورند.
روش کار به اینگونه است که با ایجاد آی-دی های موازی نخست به جمع‌آوری «دوست» میپردازند و پس از مدتی در لباس مبارزین دلسوز، کاربران دیگر را فرآ میخوانند تا آی-دی حقیقی را به عنوان عوامل اطلاعاتی به مدیران سرویس گزارش کنند. از این رو هر از گاهی در قسمت جستجو به دنبال آی-دی هم اسم خود بگردید و چنانچه آی-دی هم اسم خود را پیدا کردید از طریق ما به دیگر همرزمان گزارش کنید.
آی-دی های زیر از سوی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی جعل شده است و یا برای خرابکاری ایجاد شده است. از هم میهنان گرامی میخواهیم که به روی سایت آنها رفته و نخست آنها را گزارش کنید (Report this person). پس از آن به لیست دوستان آن آی-دی جعلی رفته و تک به تک آنها را از ماهیت اطلاعاتی آن آگاه سازید. البته معمولا تعداد زیادی از کاربران دوست با اینگونه آی-دی ها، خود نیز، ساخته و پرداخته وزارت اطلاعات هستند.
لازم به یادآوری است که بنا به گزارشات رسیده وزارت اطلاعات علاوه بر بودجه هنگفت برای تهیه پرسنل، از زندانیان سیاسی نیز برای اخلال در اینترنت استفاده میکند و آنها را مجبور به همکاری میکند. آی-دی های جعلی معمولا همآنند آی-دی اصلی آرایش شده اند و دارای کپی عکس فرد و یا سازمان حقیقی هستند و با یک نگاه قابل تشخیص نیستند. از این رو دقت بیشتری به خرج دهید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar