onsdag 16 maj 2012

اشکالات علمی قرآن:


 در اینجا محل تشکیل آب منی (نطفه جهنده) را صلب پدر و سینه مادر در نظر گرفته است!



2- متن آیه قران :

و نیز خورشید تابان که بر مدار معین خود دائم بی هیچ اختلاف به گردش است برهان دیگر بر قدرت خدای دانا و مطلق است.  و در آیه بعدی می گوید نه خورشید را شاید که به ماه فرا رسد و نه شب به روز سبقت گیرد و هر یک بر مدار معینی شناورند.  (قران .سوره یس. ایه 37)
اشکالات علمی قرآن
اشکالات علمی قرآن: امروزه می دانیم این زمین است که بدور خورشید می گردد.از دیگر اشکالات علمی در گذشته این بود که تصورمی شد خورشید بدورزمین می گردد ولی این که خدا به چنین امری اشراف نداشته باعث تعجب است.





3- متن آیه قران :

 خداست آن ذات پاکی که آسمان را چنان که می نگردید بدون ستون بر افراشت آنگاه با کمال قدرت عرش را در خلفت بر افراشت و خورشید و ماه را مسخر ارادهُ خود ساخت که هر کدام در وقت خاص به گردش درآیند. (قران .سوره رعد. ایه 2)

اشکالات علمی قرآن
اشکالات علمی قرآن: دراینجا آسمان را چون جسمی حجیم دانسته که بدون ستون برپاست  از دیگر اشکالات علمی است.


 4- متن آیه قران :
اشکالات علمی قرآن
ای پیغمبر,اگر از تو سوُال کنند که سبب بدر وهلال ماه چیست جواب بده که در ان تعیین اوقات عبادت حج و معاملات مردم است  ونیکوکاری به این نیست که از پشت دیوار به خانه در آیید چه این کار ناشایسته است نیکویی آن است که پارسا باشید و به هر کار از راه ان داخل شوید و تقوی پیشه کنید که رستگار شوید. (قران .سوره بقره. ایه 188)





اشکالات علمی قرآن:علت پیدایش کرهُ ماه وزمین میلیاردها سال قبل برای تعیین ایام حج و معاملات درنظرگرفته شدند،از دیگر اشکالات علمی است.




5- متن آیه قران :
او خدایی است که همه موجودات زمین را برای شما خلق کرد پس از آن به خلقت آسمان نظر گماشت و هفت آسمان را بر فراز یکدیگر برافراشت و او به همه چیز داناست. (قران .سوره بقره. ایه 28)

اشکالات علمی قرآن

اشکالات علمی قرآن: اگرهمه موجودات برای انسان خلق شدند موجوداتی که میلیونها سال قبل ازخلقت انسان نسلشان منقرض شده بود برای چه خلق شدند.از طرفی انسان جوانترین مخلوق می باشد چگونه موجودات دیگر میلیونها و شاید میلیاردها سال زودتربرای اوآفریده شدند،از دیگر اشکالات علمی است.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar